středa 23. prosince 2015

Bezlepkové crinkles

Tohle cukroví už jsem zahlédla na více stránkách, nakonec jsem podlehla receptu od Kublanky. Tahle čokoládová bomba je moc dobrá, jen je to opravdu sladké. Takže doporučuji ubrat cukr tak na 170 g. Pokud preferujete cukroví méně sladké, klidně i méně. Dělala jsem verzi jak lepkovou, tak i bezlepkovou. Obě chutnají stejně skvěle.




























Ingredience:

150 g hladké mouky (u bezlepku jsem dala 80 g modré Doves farm a 70 g Schar Farine, určitě bude ale fungovat jakákoliv)
50 g holandského kakaa
1 lžička prášku do pečiva
1/2 lžičky mleté skořice
200 g cukru krupice (jak jsem psala, cukru uberte)
50 g 70 % čokolády - na jemno nasekané
60 g rozpuštěného a vychladlého másla
2 vejce - prošlehaná
cukr moučka na obalení

Troubu si předehřejeme na 180 stupňů. Do mísy prosejeme mouku a kakao, přidáme skořici, prášek do pečiva, cukr a čokoládu a promícháme. K prošlehaným vejcím vmícháme rozpuštěné máslo a poté vlijeme k sypké směsi. Pomocí vařečky vytvoříme kompaktní hustou hmotu, ze které tvoříme menší kuličky a obalíme je v moučkovém cukru. Pečeme je 10 - 12 minut a po vychladnutí z plechu sundáme.






Žádné komentáře:

Okomentovat